Voermeesters by Nature

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jonnekee

Voermeesters by Nature

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-26 07:58

Hoihoi,

Deze nieuwe lijn van Voermeesters zag ik al meerdere keren voorbij komen op Insta, te bestellen sinds januari volgens mij.
Zijn er al bokkers die dit geprobeerd hebben?

Liefs

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-26 11:19

Ik heb het nog niet geprobeerd, heb in het verleden wel voermeesters gevoerd, maar ik vind wat ze op de verpakking claimen niet altijd overeenkomen met wat de ingrediëntenlijst zegt. De huidvitaal vind ik daar een duidelijk voorbeeld van. Ik vind het vooral “marketingmeesters”, ik zie van de nieuwe lijn hun Vitality plus; een kleine zak van 7,5 kilo geprijsd voor €19,65, daar kun je uitgaande van de aangegeven dosering 30 dagen van voeren van deze “topping” (waar een ander de term balancer gebruikt.) dit klinkt alsof je het als extra ergens bovenop moet voeren. Een behoorlijke ingrediënten lijst met goedkope afvalgrondstoffen van de humane industrie. Als ik dit vergelijk met een metazoa timothee, blijf ik liever daarbij. Goedkoper, €32,95 voor 60 dagen voeren per zak, de ingrediëntenlijst maar de helft van deze, zonder al te veel gekkigheid erin verwerkt. Ik denk dat voermeesters hier een gouden zet doet voor hun eigen omzet. :o

Ania

Re: Voermeesters by Nature

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-26 13:49

Nog niet geprobeerd, maar is wel een idee, mijn PRE vindt voermeesters erg lekker, dus een mooie om te proberen ipv vitalbix, die hij weer minder lekker vindt.

Jonnekee

Re: Voermeesters by Nature

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-26 14:47

Ik heb voor nu de performance en de proteïne + besteld om te proberen