Ik heb een 8 jarige Haflinger en heb hem eind juni 2025 gescand en toen was er volgens die dierenarts lichte haakjes te zien op si links en rechts en ontsteking bij het Lumbosacraal hij is toen ingespoten en dit ging even (max2maanden) goed . Sinds november ging dit steeds slechter en zijn gedrag is ook drastisch veranderd, veel bozer gefrustreerder en soms ook gevaarlijk..
Gister ben ik opnieuw met hem naar de dierenarts gegaan (andere dierenarts dan vorige keer)
Deze dierenarts gaf aan dat er een serieuze beschadiging zit in het Lumbosacraal veel witte plekken te zien, en het si links is een mega ander beeld dan het si rechts , ze gaf aan dat ik eventueel weer een behandeling kan doen maar omdat het vorige keer ook snel al uitgewerkt was weet ze ook niet of dit nog echt nut kan gaan hebben.. ik weet echt niet zo goed wat ik moet doen.. ze gaf aan dat anders gewoon op het land en met rust laten de enige keus is maar hij word hier ook niet happy van… hij word dan boos en gefrustreerd want ergens wilt die wat doen maar als ik dan wat vraag wilt die het toch niet dus ik weet niet waar ik goed aan doe.. ik vind het iets lastigs ik wil voor hem dat hij pijn vrij kan leven maar op dit moment heeft hij echt wel last van zijn lijf, en die behandelingen zijn in mijn oogpunt uitstel omdat het in die relatief korte periode zo verslechterd is ..