Welke “gezellige merrie mix” werkt goed?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje09

Welke “gezellige merrie mix” werkt goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:39

Welke mix is fijn voor een merrie met wat problemen met zichzelf lijkt te hebben? Het zijn dan vooral problemen in concentratie, fel reageren op andere paarden, fel reageren op been met hengstigheid.

Dus een mix om weer een “gezellige merrie” :') te worden

Ik gebruik nu met tevredenheid de Horseflex Mellow Mood maar daar zit valeriaan in en met het oog op toekomstige wedstrijden (aangezien valeriaan op de dopinglijst staat) wil ik daar vanaf O:)

Maar ik zie door alle kruidenmixen ondertussen het bos niet meer
Als ik beetje de grootste “helpers” erbij pak zou ik zelf zeggen een mix met sowieso Monnikspeper, Kamille en waarschijnlijk iets van Passiebloem/
ashwagandha/hop etc of toch iets anders?

Ze krijgt momenteel al een magnesium supplement (van heltie horse) los erbij waar ook tryptofaan in zit. Maar een product waar bv magnesium (in chelaat vorm) en tryptofaan al inzit kan uiteraard ook!

Wel 1 hele harde eis, geen “rommel/vulstof” erdoor niet dat je een bak suiker koopt met ergens een paar korrels Monnikspeper
Laatst bijgewerkt door dieseltje09 op Vandaag, 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Chymara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:10

De Hormone Harmony van Equi-Xcell werkt hier heel fijn!

En, wat ikzelf heel handig vind, is dat het brokjes zijn O:)

https://equi-xcel.nl/product/care/hormone-harmony/

dieseltje09 schreef:
Welke mix is fijn voor een merrie met wat problemen met zichzelf lijkt te hebben? Het zijn dan vooral problemen in concentratie, fel reageren op andere paarden, fel reageren op been met hengstigheid.

Dus een mix om weer een “gezellige merrie” :') te worden

Ik gebruik nu met tevredenheid de Horseflex Mellow Mood maar daar zit valeriaan in en met het oog op toekomstige wedstrijden (aangezien valeriaan op de dopinglijst staat) wil ik daar vanaf O:)

Maar ik zie door alle kruidenmixen ondertussen het bos niet meer
Als ik beetje de grootste “helpers” erbij pak zou ik zelf zeggen een mix met sowieso Monnikspeper, Kamille en waarschijnlijk iets van Passiebloem/
ashwagandha/hop etc of toch iets anders?

Ze krijgt momenteel al een magnesium supplement los erbij waar ook tryptofaan in zit.

Maar wat dan?