Paard is absoluut geen kieskeurige eter, maar de combinatie blijkt een uitdaging. Ik kan er niets door mengen oid om het lekkerder te maken, helaas. Het moet echt op zichzelf lekker zijn, en dus ook echt alleen hooibrok zijn (zonder toevoegingen). Gebruik het als basis voor de supplementen.
Hooiig-heid kom ik met chatgpt een eind mee, maar hoe lekker het ruikt etc is dan toch een ander verhaal natuurlijk

So far geprobeerd:
Tilpellets - hooiig genoeg, maar nat karton en na een week niet meer gegeten
Hippolyt heucobs - staat ze blij hinnikend op te wachten, maar helaas toch te spannend voor haar systeem
Op 20g gaat het nét wel/niet, maar dat is eigenlijk te weinig om haar supplementen (die de smaak ook niet helpen
) door te mengenHippolyt pre alpin wiesencobs - lijkt iets beter te gaan, nog steeds niet hooiig genoeg, maar er is nul enthousiasme over de smaak en als ik dat zo zie en ruik snap ik dat wel
Eet ze over een week ook niet meer gok ik.Ik heb oa de agrobs protein light flakes, lexa hooibrok en ik zag speed heucobs op het oog. Iemand hier ervaring mee? Of andere hooibrokken die zo lekker ruiken en goed worden gegeten?
zélfs met niet-smakelijke supplementen er door heen