vitalstyle ervaringen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mystery3434

vitalstyle ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-25 17:30

Hoi iedereen,

ik wil overgaan naar de voeding van vitalstyle. Ik heb de light & sober en slueslimix op het oog. Enige ervaringen mee? Of met ander voer van vitalstyle?

Mijn paard krijgt sws al soft & fibre bij zijn krachtvoer

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 17:50

Ik voer de gut&gastro en mijn paard doet het er goed op. Voorheen was hij altijd wat buikig, maar sinds ik dit voer is dat helemaal weg. Natuurlijk wel ook met een aantal andere aanpassingen, maar ik weet zeker dat dit voer er aan bijdraagt. Hij eet het ook graag.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 18:12

Mijn paardjes (waaronder zeer kritische shetlander) vinden de slueslimix erg lekker. En ik vind het een voordeel dat je die zowel droog als als slobber kunt voeren. Dat is handig als er toch "vieze" supplementen door moeten.

Britt_xxx

Re: vitalstyle ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 18:56

Er is een proefzakje verkrijgbaar van de Slueslimix, die zou ik even proberen voor je een zak aanschaft. Mijn kieskeurige pony weigerde de slueslimix namelijk

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 19:06

Mijne was wat mager geworden, heeft ppid en eorth. En ook nog hoefbevangen geweest een paar jaar terug. Is heel goed bijgetrokken van weight en condition.

mala26

Re: vitalstyle ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 19:21

De mijne kreeg ook gut & gastro en deed het er erg goed op.
Ze was zeer kieskeurig in wat ze at maar at dit met smaak op.
Liep ook wel echt serieus in de training en hier haalde ze genoeg uit.

Jayko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:27

Mijn paard (PPID en gebitsproblemen) doet het heel goed op deze combi: weight & condition met oerbalans (en 50gr sojaschroot in de winter) als basis en als extra meerdere keren per week slueslimix als slobber (ook in de winter). Doet het hier heel goed op en vindt het erg lekker.

MissyNr1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:49

Mijn paard doet het goed op de light en sober. Ze eet het ook graag. De sluesli at ze met lange tanden

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:03

Mijn paard die gevoelig is op de maag en sommige balancers niet kan verdragen, doet het ook goed op de Gut en Gastro