Supplement spieropbouw

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wendyxxx

Supplement spieropbouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:19

Ik wil mijn paard vanaf januari graag wat bij gaan voeren voor het opbouwen van spieren, ze krijgt nu alleen een balancer met wat lucerne, naast haar hooi natuurlijk.

Ik zou vooral graag ervaringen willen horen en wat jullie zouden aanraden, ik zag al verschillende voorbij komen, maar wil niet zomaar wat aannemen van de advertenties.

Ook dingen kwa ingrediënten waar ik op moet letten wat er juist wel of niet het beste in kan zitten zou ik graag horen!

BoktVerlaten

Re: Supplement spieropbouw

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:27

Pavo proteine plus is een fijne eiwit / aminozuren brokje, wordt goed gegeten en is mooi samengesteld uit verschillende eiwitbronnen

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 5 min geleden

Ik denk dat je beter eerst kunt kijken hoe je training eruit ziet en welk voer daarbij hoort.

Doe je weinig is een balancer ok, maar kun je supplementen voeren tot je arm bent, maar zonder echte training komen er geen spieren op. Train je fanatiek is een balancer gewoon te weinig en als je die dan vervangt door een voer passend bij je training krijgen ze automatisch meer gerichte voedingstoffen binnen, waardoor ze meer spieren kunnen opbouwen.