Dedikley schreef:Miscommunicatie en eigen inzicht en wensen. Tjsa. Als je het echt anders wil: laat third opinion langskomen. Ziet natuurlijk in het paspoort dat Influenca wel gezet is, met datum erbij. Dus succes ermee.
Of "sportgebonden" dierenarts benaderen. Doen minder moeilijk, als ze hetzelfde denken als jij.
Ik heb dit bericht nu een paar keer gelezen maar snap niet zo goed wat je wilt zeggen en waarom een sportarts hier anders mee om zou gaan?
@Ibbel, bedankt! Misschien druk ik me verkeerd uit, beide artsen/assistenen geven aan dat het oké is, maar dus niet echt enorm enthousiast

Daar lees ik in mijn irritatie misschien wat te veel twijfel in, wat niet echt terecht is dus.
Bij ons op stal kwam vroeger een veearts, hij was eerder een allround paardenhulpmiddel, die zijn hele praktijk binnen de drafsport had, en die zag zaken toch echt anders dan particuliere hobbypaarden houders en hun dierenartsen. Had ook met export te maken, en vereisten voor vervoer etc.
Tja zoals ik al zei, ik ben wat geïrriteerd over de gang van zaken (niet mijn vaste da, matige communicatie hierover) en zoek misschien wat bevestiging daarin. Het is in elk geval fijn dat het geen kwaad lijkt te kunnen, ik had het liever aan de hand gehad bij een ouder paard dan had ik wat minder getwijfeld.
Rest me nu alleen een belletje om even de teleurstelling in de gang van zaken te bespreken