welke slobber kan je eventueel gelijk voeren en ook een nacht laten staan ons oudje mag geen brok meer ivm verslikkingsgevaar , en ja tandarts en kliniek zijn nauw betrokken
ellepel
Geplaatst: 08-09-25 18:08
Fibernuggets van Pavo of wiesencobs En die meng ik met Masters senioren slobberbrok Die is in een half uurtje geweekt,maar kun je in een niet al te warme ruimte ook rustig de hele nacht laten staan. Die van mij krijgt geweekt voer,‘s morgens een schep fibernuggets met een schep senioren brok van Masters, even poep scheppen en na een half uurtje is het klaar en kan ik het voeren ‘s avonds maak ik voor ‘s morgens klaar,dan staat het dus de hele nacht.
Fibrebeet is met warm water ook met een paar minuten klaar. Wel even voelen of het niet te warm is als je wil voeren en/of er nog wat koud water bij doen na weken.
Zou met Fibrebeet nou niet willen zeggen dat het snel klaar is. Heb vrij heet boiler water op stal en ze zeggen 15 minuten met warm water maar ik laat het echt minstens 30 minuten staan anders willen er nog wel eens harde stukjes in zitten.
Die Pavo Slobbermash kun je als het goed is direct voeren met warm of koud water. Maar of het lekker blijft een nacht geen idee..
Havens crumbs wou ik ook noemen. Heeft maar paar minuten nodig om gegeven te kunnen worden en kun je 's nachts laten staan om de volgende ochtend te voeren.
loulou
Geplaatst: 08-09-25 20:01
Die van Subli. Er staat mengen met warm water, maar ik gebruik altijd koud water en dat gaat ook prima