Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kidde schreef:Het is mij niet helemaal duidelijk of je al eens met de dierenarts overlegd hebt en dingen uit hebt gesloten?
floortjeRein schreef:Kidde schreef:Het is mij niet helemaal duidelijk of je al eens met de dierenarts overlegd hebt en dingen uit hebt gesloten?
Nee nog niet gedaan! Omdat het niet echt ernstig is, voor andere mensen is er niks aan de hand. Maar ik merk gewoon dat die niet in zijn hum is en wat nukkig is vergreleken normaal
juval schreef:heb je al onderzoek laten doen op maagzweren?
floortjeRein schreef:juval schreef:heb je al onderzoek laten doen op maagzweren?
Nee en dat ben ik in deze fase niet van plan. Ik vind een maagscopie en nacht op de kliniek een mega invasie onderzoek. Helemaal als hij geen andere symptomen heeft zoals gapen, singelnijd, schrapen. Ik ben absoluut voorstander om dat onderzoek te doen bij een sterk vermoeden, maar het is geen instaponderzoekje zoals mestonderzoek.
Paard krijg nu hooi, zit zover ik weet geen verandering in! Vanaf volgende week krijgt hij onbeperkt duits kruidenhooi