Ik ben nieuw hier en heb een account aangemaakt voor de vraag: wat moet ik doen? Ik heb vanochtend een buitenrit gemaakt en ik conteroleer af en toe in de mond voor wondjes na het rijden dat is een standaard ding die ik doe. Nu zag ik dus wondjes en daar schrok ik behoorlijk van!
Ik heb het meteen opgezocht op internet en het bit gecontroleerd. Mijn conclusie is dat het aan mijn hand ligt. Al snap ik dat niet helemaal wegens dat ik altijd complimenten krijg over hoe stil en netjes mijn hand is! Ik ben altijd heel zacht in me hand soms zelfs te zacht zacht mijn trainster dan. Maar ondanks dat heeft hij toch in allebij de mondhoeken een wondje aan de binnen kant. Ik heb zelf niet het idee dat hij echt pijn heeft hij is gewoon zichzelf en speelt vrolijk met zijn vriendjes.
Maar aangezien ik over 2 weken een wedstrijd heb is het voor mij belangrijk dat het wel word opgelost! Wat moet ik doen? De wondjes schoon maken? Het zit in de binnenkant van de mond dus geen idee hoe? Ik ga hem sowieso moren vrij geven met dit warme weer maar ik wil hem wel weer gaan rijden de dag er na…. Desnoods bitloos proberen ( als ik dat overleef) dus help!
Gr