Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:Wat een pech allemaal zeg! Hoe is hij gehuisvest? Heb je hem al eens een zomer 24/7 de wei op gegooid?
Hebben ze enig idee waar de onregelmatigheid vandaan komt? Is er uitverdoofd?
Kidde schreef:In dit geval zou ik eens een second opinion doen denk ik. Frisse ogen zien misschien toch weer meer.
Zou een MRI ook geen optie zijn?
Opbouwen met een revalidatietrainer lijkt me overigens toch niet echt wenselijk als je nog geen oorzaak weet...
mavantos schreef:Wat kwam er uit de scintigrafie? Is die van het hele paard gemaakt? In principe is er uit die uitslag te lezen wat er het meest relevant is en moet je dat gebied verder onderzoeken.
Hevonen schreef:Kan het uit het bekken komen?
En heb je een filmpje?
Connie76 schreef:mavantos schreef:Wat kwam er uit de scintigrafie? Is die van het hele paard gemaakt? In principe is er uit die uitslag te lezen wat er het meest relevant is en moet je dat gebied verder onderzoeken.
Ja bij de scintigrafie is het hele paard gedaan. Kwam bij de hals 1 plusje uit, voorbenen 1 plusje, achter helemaal niks en in de rug (onder het zadel twee plusjes). Aanvullend is toen nog een echo en röntgen van de rug gemaakt maar op de plek van twee plusjes was volgens de arts niet de oorzaak van het probleem. Het leek met de echo mee te vallen.