Zo veel mensen en even zoveel verschillende meningen. Daar kom je met zoiets dan echt weer (opnieuw) achter. Van blijven rijden tot aan laten gaan en alles wat er tussen zit. Zelfs tussen dierenartsen. De foto's zijn duidelijk, daar is geen discussie over mogenlijk, wel wat dit betekend voor het paard.
Ik ga geen seconde opinion vwb operatie aanvragen. Een eventuele operatie is voor mij geen optie vanwege het enorme bedrag, de onzekere uitkomst en wat ik mijn paard daarmee aandoe.
Paard staat gelukkig te zijn en mag dat blijven totdat hij neurologische problemen gaat krijgen of pijn aan gaat geven.
Voor mij is het enerzijds enorm verdrietig geweest, want wat een klote uitkomst en anderzijds een bevestiging van mijn gevoel dat er "iets" met dit paard is. Elk dier heeft een ander plekje in mijn hart en hoewel mijn andere paard mijn "hart-paard" is en mijn rots, is dit mijn vriendje en mijn vreugde-brenger. Ik hoop nog lang op die manier van hem te mogen genieten.
Dank voor de reacties. Er zijn veel onzekerheden, maar ik ga kijken naar mijn paard en wat hij mij verteld.