Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CynthiaV87 schreef:Mijn advies aan mezelf is hetzelfde. Dit is een mooie laatste zomer, al knaagt het ergens nog wel want ik kan haar nog niet helemaal missen. Waar loop jij met het oudje tegenaan?
Ladybird schreef:Eigenlijk, bij het stellen van deze vraag is het imo zover. Je kunt namelijk nooit te vroeg zijn, maar wel te laat.
Als je een paard had gehad wat gezond, jong en fris was stel je hem niet, maar imo is het antwoord altijd: wanneer je deze vraag (hardop aan anderen stelt) is daar ook het antwoord
Charaz schreef:Ladybird schreef:Eigenlijk, bij het stellen van deze vraag is het imo zover. Je kunt namelijk nooit te vroeg zijn, maar wel te laat.
Als je een paard had gehad wat gezond, jong en fris was stel je hem niet, maar imo is het antwoord altijd: wanneer je deze vraag (hardop aan anderen stelt) is daar ook het antwoord
Hier sluit ik me bij aan
belle_boef schreef:Waarom moet ze de zomer nog door als ze moeite heeft met de warmte?
De temperaturen worden. Iet perse aangenamer. De dazen die erop los steken. Wat is hetgeen wat nog kwaliteit in haar leven geeft nu?
belle_boef schreef:Waarom moet ze de zomer nog door als ze moeite heeft met de warmte?
De temperaturen worden. Iet perse aangenamer. De dazen die erop los steken. Wat is hetgeen wat nog kwaliteit in haar leven geeft nu?