Hallo!
Een maand geleden ongeveer ontdekte ik een zachte plek in de straal van m’n paard. Een stalgenoot heeft wat weg gesneden en toen kwam er wat bloed bij kijken. (Niet veel, gelukkig). Ze is toen gestopt, maar er onder bleef nog wel een zacht stuk straal, alsof er ruimte onder zit. Contact gehad met bekapper en advies was het laten groeien en wachten tot bekap beurt. Vandaag bekapt en uiteindelijk kwam er weer wat bloed uit. Er blijft een stuk donkere ruimte in de straal zitten. Ze heeft een mini opening gemaakt zodat er wat uit kon en verder moet ik het met rust laten nu. Zij denkt dat het een bloedblaar is in de straal, of dat er door vervellen van de straal ruimte tussen is gekomen. Helemaal 100% zeker is het niet. Het zou nu verder moeten groeien en de volgende bekapbeurt kijken we weer verder. Nou merk ik dat het me niet heel lekker zit en ben ik eigenlijk opzoek naar mensen die dit misschien herkennen van hun paard? Eerste foto was een maand geleden. Laatste is vandaag. Alvast heel erg bedankt!