Beste paardenliefhebbers, Ik ben Femke en ik zit momenteel in mijn laatste jaar op de landbouwschool. Ik moet daarom een eindwerk maken en deze gaat over blessures bij paarden, het zou me enorm hard helpen moest je 5 minutjes van je tijd nemen om deze in te vullen. De enquete is ook volledig anoniem en alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld.
Er zijn wel heel veel enquêtes tegenwoordig en dan allemaal van mensen die 1 bericht gepost hebben op bokt. Ik heb de enquête eens bekeken, maar je kunt er erg weinig mee. keuren is niet heilig en vertelt ook heel vaak niets. Daarnaast kun je maar 1 blessure invullen en als je een paard 20 jaar hebt is de kans op een paar kleine blessures wel wat groter. Nu is het natuurlijk de vraag wat een blessure is. Want een hoefzweer betekent wel dat ze een paar dagen uit de running zijn, maar is eigenlijk geen blessure. Te kort bekappen idem. Een paard wat een keer snotterig is heeft ook geen blessure. Kortom, wat je er mee wilt bereiken, geen idee, maar met deze vragen krijg je ook niets om wat over te schrijven.
Gestopt bij vraag 4 Rij je op je paard.. Nee want....is te jong. Wellicht na al deze mooie feedback van iedereen even je enquête opnieuw opstellen en bedenken waarvoor je deze informatie nodig hebt Ook bij vraag 2/3 heb of had Je paarden.als je en een koudbloed en een volbloed heb kun je dat niet ingeven