Sleip AI

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Sleip AI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-25 19:58

Wie kent het?

https://sleip.com

Ik ken maar weinig klinieken in NL die dit gebruiken, als particulier kan je er helaas helemaal niets mee.
Vroeg me af of je er ook bestaande filmpjes (die dus niet direct via de app zijn gefilmd) mee kan analyseren? Wel via een dierenarts die hier mee werkt dus.

Hilary

Re: Sleip AI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 20:00

Utrecht gebruikt het, ik heb de app op mijn telefoon staan om filmpjes te maken van de pony van mijn stalgenootje. De app is voor Apple, niet voor Android.

Ik zie na analyse van het filmpje (die je echt in de app moet maken en niet kunt uploaden vanuit een archief) wel wat balkjes in een plaatje staan, maar interpretatie daarvan kan ik ook niet maken. Wellicht wel als er een da met je meekijkt en je leert waar je naar moet kijken en hoe je moet interpreteren.

bianca5055

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 20:16

Smdc in Heesch werkt er veelvuldig mee. Je kunt inderdaad filmpjes uploaden en laten analyseren door de dierenarts. Je kunt er echt kleine onregelmatigheden mee zichtbaar maken en analyseren wat een behandeling doet daarna.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:46

Hollands Kroon gebruikt het ook.

Laatst met een bijscholing voor hoefsmeden er bij mee mogen kijken. Mooie app, maar duur en voor ander gebruik weinig nuttig.
En het geeft geen diagnose, hij geeft alleen aan wat hij ziet. En AI ziet meer dan wij op het blote oog.

Bij een hele kreupele heb je er niets aan, dat zie je zelf (of je dierenarts) ook wel.
Maar juist die met een hele kleine afwijking, of na de zoveelste keer draven na uitverdoven op vrijdag middag na een lange week waar mensen misschien wel eens wat kunnen missen is het heel mooi.