Mijn Shet Asfaloth krijgt sinds kort de glucose support er bij voor ondersteuning in het weide seizoen nu, maar....
Het er in krijgen is de grootste uitdaging en dan denk je vast: even een slobber kopen en het zit er zo in, maar helaas

Meneer Asfaloth is zelfs kieskeurig op de slobber

Had eerst zijn balancer geweekt. Niet echt een succes. Al wil ik dat van de week toch ook eens opnieuw proberen.
Van de week de Haycobs van Hartog geprobeerd. Geen succes. Dit was zonder de glucose support al geen succes.
Vandaag de slueslimix van Vitalstyle getest. Paar happen genomen en toen moest die het al niet meer. Ook nog geen glucose support bij gevoegd.
Ik wil de slueslimix nog niet opgeven en ga er morgen de brokjes van zijn balancer ook nog bij doen. Kijken of die het dan wel wilt eten, maar ik zit een beetje met mijn handen in het haar.
Maar welke slobber kan ik nog meer proberen? Ik ben namelijk vast niet de enige met zo'n kieskeurige pony en wil dan alvast een lijstje klaar hebben liggen met slobbers die ik in de toekomst nog kan uittesten.
Asfaloth is trouwens helaas altijd al behoorlijk kieskeurig geweest in wat die wel en niet wilt eten. Ook qua supplementen en zeker ook qua voer.
De kieskeurige pony: