Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Logisch dat je je zorgen maakt! Valt hij ook af? Eet hij nog wel snoepjes, appels, etc? Eet hij wel het gras op de weide?
Als het niet echt willen eten samenvalt met het opbouwen op de weide zal ik het daar even op gooien en me nog niet zo’n zorgen maken. Soms eten ze zoveel dat ze daarna geen trek meer hebben in hooi/brokken.
Natuurlijk wel even in de gaten houden!
Gab1999 schreef:Autumnn schreef:Logisch dat je je zorgen maakt! Valt hij ook af? Eet hij nog wel snoepjes, appels, etc? Eet hij wel het gras op de weide?
Als het niet echt willen eten samenvalt met het opbouwen op de weide zal ik het daar even op gooien en me nog niet zo’n zorgen maken. Soms eten ze zoveel dat ze daarna geen trek meer hebben in hooi/brokken.
Natuurlijk wel even in de gaten houden!
Ik heb het idee dat hij inderdaad wel weer iets is ingevallen helaas. Hij eet wel gewoon snoepjes, wortels en gras. Het kan inderdaad dat hij voller zit door het gras nu. Maar kan het dan ook echt zo zijn dat hij gewoon echt bijna niet meer wil eten? Word hier zo onzeker van.
troi schreef:Gras rond deze tijd is ontzettend lekker, vergelijk het met kinderen die de hele dag aardbeien mogen eten en dan savonds een bord aardappelen met wortels voorgeschoteld krijgen. Lusten ze normaal vast wel maar met een buik vol zoete aardbeien eten ze het echt niet
haha1995 schreef:Bij mij eten ze de eerste dagen als ze op vers gras staan ook minder .Fiberbeet word door mijn lastige eter ook niet gesmaakt....