De andere kudde genoten zijn voor nu 2 trekpaarden, en 1 shetlander. De fellpony staat binnen met een beenwonde

1 trekpaard is een merrie, met momenten komt er wat hengsten gedrag boven maar over het algemeen een hele rustige kudde en de merries (fell pony ook) verhuizen weer naar de merrie weide.
Uit nood hebben we ze deze winter bij een moeten laten staan door onder gelopen weides..
Dus de arabier, ik zie het wonder, pak een halster en wil deze omdoen, hij valt zo op de grond uit het niets. Staat op en valt terug achterover...
Mijn man van het werk gebeld en even met hem rond gestapt.
De man komt aan pakt hem over en weeral valt hij neer en staat trillend op.
Dierenarts is gebeld, deze zegt een bloed valte, alsof wij ineens opstaan en ons evenwicht verliezen.
Maar lijkt me raar gezien hij stond te eten en bij de man ook net rond had gestapt.
Dus eerst weer gevoerd en de wonde schoongemaakt, iets dieper als verwacht dus AB opgestart in overleg met de dierenarts en een verbandje aangelegd
Hij is niet meer gevallen waar we bij waren, maar verklaard wel een paar gekke wondjes en kale plekken..
Hij is normaal erg rustig,maar nu nog dat tikkeltje rustiger ..
De tandarts moet volgende maand weer langskomen. Hij eet alles goed en staat momenteel niet echt aan het werk. 2x per week wat grondwerk
Iemand zo iets mee gemaakt? Enige tips?
Wil morgen zowieso de dierenarts terug bellen voor bloed te laten trekken ect.
Eventueel de osteopaat? ..