Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MARAAAA schreef:ik zei al eerder een ruin, ik weet dat het hard is maar hij moet ophouden et agressief zijn en gewoon weer samen kunnen, want we kunnen ze niet voor altijd gescheiden houden omdat het gras ook moet groeien, als hij niet ophoudt moet de dierenarts met een spuitje komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik kan niet zonder hem
MARAAAA schreef:ik zei al eerder een ruin, ik weet dat het hard is maar hij moet ophouden et agressief zijn en gewoon weer samen kunnen, want we kunnen ze niet voor altijd gescheiden houden omdat het gras ook moet groeien, als hij niet ophoudt moet de dierenarts met een spuitje komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieser schreef:MARAAAA schreef:ik zei al eerder een ruin, ik weet dat het hard is maar hij moet ophouden et agressief zijn en gewoon weer samen kunnen, want we kunnen ze niet voor altijd gescheiden houden omdat het gras ook moet groeien, als hij niet ophoudt moet de dierenarts met een spuitje komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Hoe zie je dat voor je dan? Hij moet ophouden met agressief zijn? Ik denk dat JIJ moet zorgen voor betere of veiliger omstandigheden.
Elisa2 schreef:MARAAAA schreef:ik zei al eerder een ruin, ik weet dat het hard is maar hij moet ophouden et agressief zijn en gewoon weer samen kunnen, want we kunnen ze niet voor altijd gescheiden houden omdat het gras ook moet groeien, als hij niet ophoudt moet de dierenarts met een spuitje komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch veel tekort door de bocht?
Het is een jong dier, die willen ook nog weleens grenzen verkennen.
In wat voor een context viel hij het schaap aan? Kwam het schaap in de buurt van zijn eten? Is er voldoende te eten?
En bij gedragsproblemen is het verstandig om de hulp in te schakelen van een gedragstherapeut/ instructeur. Ik weet zeker dat er nog een heleboel stappen zijn die jullie kunnen doen zonder dat het diertje ingeslapen hoeft te worden.