Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:Mijn merrie ook gehad. Na 6 maanden zoeken uiteindelijk op de kliniek beland.... na vele onderzoeken bleek de boosdoener de lintworm te zijn. Hierdoor had ze overal in de darmen ontstekingen. Vooral.overgang naar blinde darm. Daar zijn de lintwormen gaan zitten. Behandeld met pramox en 8 weken later nog een keer. (Had haar in nov behandeld en in mei begonnen de klachten). Hoeft natuurlijk niet dit te zijn, maar je kan het meenemen in je zoektocht.
Amber_anne schreef:@narcissa ik neem het mee. Welke klachten had jou paard precies?
@rocamor dat las ik in een recent topic inderdaad ook, het staat op het lijstje voor de da
amsterdam10 schreef:quintusgl schreef:Mijn merrie ook gehad. Na 6 maanden zoeken uiteindelijk op de kliniek beland.... na vele onderzoeken bleek de boosdoener de lintworm te zijn. Hierdoor had ze overal in de darmen ontstekingen. Vooral.overgang naar blinde darm. Daar zijn de lintwormen gaan zitten. Behandeld met pramox en 8 weken later nog een keer. (Had haar in nov behandeld en in mei begonnen de klachten). Hoeft natuurlijk niet dit te zijn, maar je kan het meenemen in je zoektocht.
Tjonge, daar denk je niet meteen aan nee. Was dit niet naar voren gekomen uit mestonderzoek?