Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jasmijn159 schreef:Ik adviseer je om van beide voeten nette balansfoto's te laten maken en de smid op basis van de shoeing for soundness principes te laten bekappen en beslaan.
Sophos ken ik niet, bedoel je osphos? Of is er echt iets ín het gewricht gespoten?
Jasmijn159 schreef:Als je tot nu toe alleen op Osphos hebt gericht dan zou ik eens informeren om iets in het gewricht zelf te spuiten. Bijvoorbeeld een ontstekingsremmer en hyaluronzuur inderdaad. Of iets autoloogs.
welmoedz schreef:Jasmijn159 schreef:Als je tot nu toe alleen op Osphos hebt gericht dan zou ik eens informeren om iets in het gewricht zelf te spuiten. Bijvoorbeeld een ontstekingsremmer en hyaluronzuur inderdaad. Of iets autoloogs.
Weet jij of hier ook veel prijsverschil in zit tov Osphos? Hij heeft het nu net weer ingespoten gekregen dus het is weer even afwachten hoe hij nu gaat reageren maar ben wel benieuwd naar alternatieven. De da had het toen ook over een ander goedje maar dat zou ook invloed hebben op zijn gewicht en dat is weer niet zo handig omdat we daar al veel rekening mee moeten houden.