Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:Ben ik ook heel benieuwd naar. Het is vloeibare magnesium chloride.
Vind het vrij prijzig om zo even te gaan proberen
Ik gebruik chillpil en dat vind ik ook best werken mits ik wat over dosseer. Nadeel is dat je de pillen 6 dagen voor wedstrijd al moet beginnen te geven.
MarlindeRooz schreef:In wat ik gelezen heb over bioresonantie is dat dit niet bewezen is. Ik zou zelf daarom nooit zoveel geld uitgeven aan iets wat gebaseerd is daarop.
Maar als je er wel in gelooft en het geld kan missen. Dan kan je het altijd proberen.
Ik zou zelf denk het geld liever steken in extra training zodat je paard er mee om leert te gaan.
LaDonna75 schreef:MarlindeRooz schreef:In wat ik gelezen heb over bioresonantie is dat dit niet bewezen is. Ik zou zelf daarom nooit zoveel geld uitgeven aan iets wat gebaseerd is daarop.
Maar als je er wel in gelooft en het geld kan missen. Dan kan je het altijd proberen.
Ik zou zelf denk het geld liever steken in extra training zodat je paard er mee om leert te gaan.
Ja die training doe ik zeker ooken waar ik eerder de hele proef spanning had, is het nu vooral rond de galop-onderdelen. Ik zoek vooral iets om haar hier te ondersteunen. Als het echt top werkt, is het me misschien wel het geld waard maar om even te proberen vind ik het te duur