Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandora2 schreef:Voor mensen worden de havervlokken gepeld, gestoomd, geplet en gedroogd.
Voor paarden is het gewoon de volle haver of geplette haver.
Dus de mensenvariant is nog beter verteerbaar.
anjali schreef:Pandora2 schreef:Voor mensen worden de havervlokken gepeld, gestoomd, geplet en gedroogd.
Voor paarden is het gewoon de volle haver of geplette haver.
Dus de mensenvariant is nog beter verteerbaar.
Dit is een geruststellend antwoord. Maar ja ik dacht ik vraag het maar want niet alles wat goed is voor mensen is ook goed voor dieren. Voorbeeld: chocolade. Dat vind ik heel lekker maar het zou voor honden zwaar giftig zijn. Hoe zit dat met paarden?
Myrsky schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik voer het bewust ivm darmproblemen, de havermoutvlokken, wel geweekt met water
Juist de goedkopere versie bevat geen gekke dingen erin
Mag ik vragen tegen wat voor darmproblemen dat werkt? En dan echt de vlokken, of zouden andere vormen van haver ook werken?
Myrsky schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik voer het bewust ivm darmproblemen, de havermoutvlokken, wel geweekt met water
Mag ik vragen tegen wat voor darmproblemen dat werkt? En dan echt de vlokken, of zouden andere vormen van haver ook werken?
Lynn_Nikita schreef:Myrsky schreef:[quote="Lynn_Nikita"
Ik voer het bewust ivm darmproblemen, de havermoutvlokken, wel geweekt met water
[/quote
Hij heeft last van mestwater nadat hij voor ik hem had een kaakabces had en erg lang op verschillende soorten antibiotica heeft gestaan
Zoveel dingen geprobeerd en nu krijgt hij een klein beetje pulp, havermout, lijnzaadbrok geweekt en dan msm poeder en diatomeenaarde erdoorheen.
Tot nu toe is het flink verminderd en wat nu ook de truc is, ik durf momenteel niks eraan toe te voegen of weg te laten