Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Semitjex schreef:Beetje inzicht in zijn gedrag/symptomen; oneven spierverdeling (rechts gespierd, links onderontwikkelde/bijna geen spieren), links steunt hij nooit op, korte passen links, naar rechts draaien is heel moeilijk, als hij zijn lichaam correct gebruikt dan is er minder mankheid precies (nek ontspannen en rug/buik dragen), transities naar draf of galop niet willen doen, nek altijd omhoog willen gooien.
germie schreef:Antoine de Bodt schijnt paarden met hko te genezen door ze anders te trainen. Ik zou me daar dus ook eens in verdiepen. Die had het over 'rechtrichten'. Zelf geen ervaring mee, maar misschien werkt het bij jouw paard wel.
Anders vrees ik toch dat het inslapen wordt, maar ik zou hem die kans nog geven.
Citaat:Bovenste gebieden zijn uitgesloten na onderzoek (dus niks mis mee met de spieren en etc).. nu pas onderzoek van onderste gebieden gedaan, anesthesie van de kogel wees op minder mankheid verschijnsel, verder gekeken naar kogel naar hoef gebieden en idd nu bleek er van Hoefkatrol..