Vitalstyle Gut & Gastro

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jonnekee

Vitalstyle Gut & Gastro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-25 12:10

Hoihoi

Wie van jullie hebben er ervaring met Vitalstyle Gut & Gastro?

Ben op zoek naar iets voor de ondersteuning van maag en darmen maar heb een zeer moeilijke eter..

Liefs

Artiphex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 14:48

Ik gebruik de vitalstyle Gastrocomplex ter ondersteuning van zijn maag, helpt hier goed. Heb al veel verschillende geprobeert, dure en goedkope, maar deze werkt het beste voor hem. Hangt heel hard af van paard tot paard. De ene doet het beter op een ander merk, de andere niet.

Qua smaak kan ik niet oordelen, de mijne eet zo goed als elk supplement makkelijk op :9

belle_boef

Re: Vitalstyle Gut & Gastro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 15:06

Ik voer het nu 3 zakken. Ik zocht vooral voer wat geschikt wat voor een Tinker. Het wordt gegeten, ze had al goede mest maar die is nog verbeterend.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-25 17:49

Als je een moeilijke eter hebt, kan je ook bij je huidige voer blijven en er de Gastipro aan toevoegen.

Ik heb mijn paard al een half jaar op Gut en Gastro van Vitalstyle staan wat al verbetering gaf, maar nu met de Gastripro van Dressagepro erbij is haar spijsvertering echt in orde.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 09:48

Die van mij stond hier op. Ze was een lastige eter en hiervan stond ze ongeduldig te schrapen in der stal. Prinses keurde het dus goed.
Vindt het goede kwaliteit muesli, ruikt lekker en zonder suikers en granen, enige nadeel is de prijs. Maar heb het er wel altijd voor over gehad. Zij was overal zo gevoelig voor. En dit hielp echt bij der maag en darmen.