Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Is er iets veranderd in het voer beleid of ruwvoer?
Sarcoïdose kan pijnlijk zijn maar lijkt me niet dat ze dan reageert als je een deken op doet. Thoracic sling kan vastzitten. Er zou inderdaad iets gebeurd kunnen zijn. Loopt ze wel gewoon goed los aan de longe?
Nouvel schreef:Na alles wat je al gedaan hebt zou ik ook denken aan rug en hals op de foto .
Kan ze gevallen zijn of vast gelegen hebben?
Misschien dan spierpijn of kneuzingen die pijnlijk zijn.
Bokt_12345 schreef:Is er iets veranderd in het voer beleid of DA gaf aan geen KS verdenking te hebben omdat ze helemaal niet gevoelig op de rug is of andere symptomen heeft die hierbij zouden kunnen passen. Longe loopt ze ook gewoon goed, geen kreupelheid en daar staakt ze ook niet bij. Wat is Thoracic sling precies?
roosa schreef:Wat is het voor een paard als ik vragen mag.
Spierspanning....pssm?
Wildgirl schreef:roosa schreef:Wat is het voor een paard als ik vragen mag.
Spierspanning....pssm?
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Ik ben sport -en fascia masseur en zie dit nog wel eens als een paard extreem vast zit op de ribben of borst maar het lijkt me dat jouw chiropractor dat gecheckt heeft?
Hoe is de eetlust en mest?
Elisa2 schreef:https://www.paardenpraktijk-equimira.nl ... acic-sling
Hier staat uitleg over de thoracic sling.
Hoelang heb je haar al? Is ze dit gaan doen bij jou?
Het kan zijn dat ze op de voordroog niet reageert. Niet ieder paard kan daar goed tegen.
Lindsey_99 schreef:Kuil of voordroog maakt weinig verschil. Je zou kunnen testen of het daaraan ligt gezien de verdenking van maagproblemen, door een paar maanden voldoende goed onverpakt hooi te voeren. Neemt dan de singelnijd af dan verdraagt ze verpakt hooi niet.
Bokt_12345 schreef:Elisa2 schreef:https://www.paardenpraktijk-equimira.nl ... acic-sling
Hier staat uitleg over de thoracic sling.
Hoelang heb je haar al? Is ze dit gaan doen bij jou?
Het kan zijn dat ze op de voordroog niet reageert. Niet ieder paard kan daar goed tegen.
Thanks! Ik heb haar sinds ze net zadelmak is en inmiddels al een aantal jaar. Het staken doet ze sinds 2 maanden ongeveer.. Kan het zijn dat ze op voordroog nóg slechter reageren dan op kuil?en is het mogelijk dat het niet zichtbaar is op de maagscopie maar toch last van haar maag heeft?