Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:Ik geef het. Maar het is nog niet lang op de markt. Dus ik denk dat je daarom nog geen reviews kan vinden.
Voor mijn gevoel geef ik het ook nog te kort om er iets van te kunnen zeggen en mijn bestelling was van de pre order.
Over de probiotica en biotine ben ik wel enorm te spreken. Dat geef ik nu al paar maanden.
Geen dunne mest meer en veel betere hoeven.
Dus ik heb goede verwachtingen van de gewrichtscomplex.
Ingij schreef:Sure_lee schreef:Ik geef het. Maar het is nog niet lang op de markt. Dus ik denk dat je daarom nog geen reviews kan vinden.
Voor mijn gevoel geef ik het ook nog te kort om er iets van te kunnen zeggen en mijn bestelling was van de pre order.
Over de probiotica en biotine ben ik wel enorm te spreken. Dat geef ik nu al paar maanden.
Geen dunne mest meer en veel betere hoeven.
Dus ik heb goede verwachtingen van de gewrichtscomplex.
Dank je wel voor je reactie! Geef je het i.v.m. een gezondheidsprobleem of ter preventie o.d. ?
BarbaLala schreef:Ik denk dat je beter wat anders kunt geven.
Deze vrouw is erg commercieel en het verbaast me dat zoveel mensen er in trappen.
dierenfan schreef:https://onlinecursus.irisvangulik.nl/pr ... r-paarden/
Volgens de normale website dus 59 euro en ik vond de test website ook met jou prijs maar daar komt bijna 10 euro verzendkosten bij.
Heb er geen ervaring mee maar werd nieuwsgierig. Ik voer deze bestanddelen al los van elkaar en met meer kurkuma in verhouding er in. Ik vind het niet perce bijzonder eruit zien. Hier stel ik zelf samen of wissel ik af ivm in bepaalde seizoenen het gebruik van duivelsklauw (herfst/winter).
Ik zou dit overigens best kopen hoor. Voor kant en klaar mix waar je 3 maanden mee kan doe is het absoluut niet slecht. Zelf ben ik gewoon erg van de kurkuma en veel minder van de glucosamine MSM qua werking dus echt voorkeur heeft het niet hier. Zou liever puur kurkuma, boswelia en zwaterte peper voeren dan (bijna puur) glucosamine MSM. Omdat afwisseling vaak de sleutel is en ik nog wat zoekende ben wat voor mijn paard het beste werkt (en niet wat ik het gevoelsmatig het liefst voer) heb ik op dit moment ook een mix op basis van glucosamine MSM. Hij voelt zich wel erg goed momenteel maar nog wel veel rust omdat wij in de wintermaanden altijd de activiteiten terug schroeven. Ik ben benieuwd hoe hij komende 2 maanden de opbouw op gaat pakken.
Unleash schreef:Ik vind Iris ook erg commercieel worden. Eerder volgende ik de podcast, op zich wel met interesse, totdat ik me realiseerde dat ik me een steeds slechter paardenbaas begon te voelen. Na iedere podcast kreeg ik een soort anxiety dat steeds erger werd. Die dames laten je geloven dat je om elke poep en scheet, letterlijk en figuurlijk, de dierenarts moet bellen. Want het is koliek of hoefbevangenheid, of rugpijn/kreupelheid, enzovoort. Ik ben gestopt met de podcast en voel me echt weer een stuk beter. Niet omdat ik mijn kop in het zand steek, want ik bel alsnog veel te snel met de dierenarts, maar omdat het lang niet altijd foute boel is als je een keertje wat dunnere mest hebben of een keer niet zo lekker in hun vel zitten. Ook volg(de) ik Iris op de socials en ik zie het ene na het andere supplement voorbij komen de laatste tijd. Als dierenarts hoor je geen commercieel belang te hebben bij de verkoop van supplementen vind ik.
Unleash schreef:Ik vind Iris ook erg commercieel worden. Eerder volgende ik de podcast, op zich wel met interesse, totdat ik me realiseerde dat ik me een steeds slechter paardenbaas begon te voelen. Na iedere podcast kreeg ik een soort anxiety dat steeds erger werd. Die dames laten je geloven dat je om elke poep en scheet, letterlijk en figuurlijk, de dierenarts moet bellen. Want het is koliek of hoefbevangenheid, of rugpijn/kreupelheid, enzovoort. Ik ben gestopt met de podcast en voel me echt weer een stuk beter. Niet omdat ik mijn kop in het zand steek, want ik bel alsnog veel te snel met de dierenarts, maar omdat het lang niet altijd foute boel is als je een keertje wat dunnere mest hebben of een keer niet zo lekker in hun vel zitten. Ook volg(de) ik Iris op de socials en ik zie het ene na het andere supplement voorbij komen de laatste tijd. Als dierenarts hoor je geen commercieel belang te hebben bij de verkoop van supplementen vind ik.
Popstra schreef:De trick bij jou paard TS is gewoon de hyarulon injectie die het gewricht tijdelijk smeert waardoor de ontsteking verdwijnt en je paard makkelijker gaat lopen en die je kan blijven herhalen elk half jaar om je paard zuiver te laten lopen. Daar gaat een/dat supplement niet bij helpen namelijk.
En wat curcuma betreft, curcuma oraal gegeven heeft een ,geleider, nodig. In olie vorm wil het opgenomen door de darmen worden poeder vorm heeft dus geen zin.