Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karlijnxxx schreef:Mijn merrie heeft een vervelend plekje dat weggesneden moet worden net achter de voorbenen in het midden van de buik. Ze staat altijd buiten (dag/nacht) en ik moet dus 14 dagen overbruggen waarbij de plek schoongehouden en droog gehouden moet blijven. Helaas is het redelijk nat waar we wonen (veel regen en daardoor wat modder). Zelfs als ze haar regendekens op heeft, spat er toch wel viezigheid op de buik.
Ik heb al een paar opties bekeken:
- borstbeschermer -> komt niet ver genoeg, tenzij iemand een merk weet dat tot halverwege de buik loopt?
- Hidez pak -> erg duur voor enkel 14 dagen en ik vraag mij af hoe waterafstotend het is?
- Vliegenbeschermer -> te dun/snel nat
Heeft iemand een goed idee voor mij? Alternatief wordt anders echt even boxrust voor grootste gedeelte van de dag tot de hechtingen eruit mogen.
oly schreef:kijk eens op doc horse daar hebben ze van equitheme een regendeken met buikflap
Gini schreef:Een bodybandage? Eventueel in combinatie met een borstbeschermer.
Karlijnxxx schreef:Gini schreef:Een bodybandage? Eventueel in combinatie met een borstbeschermer.
Komen ze normaal gesproken onder of achter de singel uit? Zet je deze dan vast met de borstbeschermer en blijft het goed zitten?