Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kidde schreef:Toen ik het nog voerde kocht ik het meestal bij De Kroo, daar hebben ze regelmatig korting. Nu bijvoorbeeld ook 15% korting, dus dan ben je rond de 168 euro kwijt. Als ze het hier goed op doel zou ik het niet veranderen eigenlijk. Al het voer is duur geworden helaas...
FleurSandro schreef:Ik ben van Oerbalans overgestapt naar Hartog Essential Balance. Ik ben er onwijs tevreden over. Mooie prijs-kwaliteit vind ik
danamuts schreef:FleurSandro schreef:Ik ben van Oerbalans overgestapt naar Hartog Essential Balance. Ik ben er onwijs tevreden over. Mooie prijs-kwaliteit vind ik
Als je deze terug rekent naar wat je moet voeren, ben je met de hartog duurder uit dan met de oerbalans.
Ikzelf ben over op metazoa esparcette. Dit omdat 1 pony weigerde de oerbalans te eten.
FleurSandror schreef:danamuts schreef:
Als je deze terug rekent naar wat je moet voeren, ben je met de hartog duurder uit dan met de oerbalans.
Ikzelf ben over op metazoa esparcette. Dit omdat 1 pony weigerde de oerbalans te eten.
Is afhankelijk welke verpakking je koopt. Zo'n 25kg zak oerbalans gaat hier met 1 pony niet snel genoeg op. En zo'n emmer van 4kg is duidelijk stukken duurder dan een zak 12kg van Hartog.
tirzasarah10 schreef:Je voer voor €0.64 per dag zonder korting en daarmee de prijs van 200 euro berekend. Hoeveel goedkoper wil je
Als je paarden het er goed op doen waarom veranderen vanwege de prijs?
Ik voer duur maar daardoor bijv geen koliek meer wat uiteindelijk een heel stuk in kosten scheelt.
Daarnaast is het ook slim om goed vooruit te denken met bijv kortingen