Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
office schreef:Sommige paarden gaan rennen als ze naar binnen willen .Als hij het niet gewend is dan is hij het misschien zat buiten.Of koud/honger wat dan ook.Praten kunnen ze niet dus moeten ze grote gebaren laten zien om begrepen te worden.
Elisa2 schreef:Waarom rent hij? Is er aanleiding? Bijvoorbeeld vuurwerk? Hij stopt niet meer zeg je..hoe weet je dat? Wordt hij binnen gehaald als hij rent?
LibertyLucky schreef:Weet je zeker dat het paniek is?
Misschien een gekke vraag,maar mijn paard vindt t heerlijk om de wei rond te scheuren met zijn staart in de lucht
Lukasje schreef:Hij deed dit in het begin dus niet? Wat is er tov het begin veranderd ?
JootjeXJasje schreef:Ik voer hem overigens op dit moment:
- Seniores Priores (hijs tijdje terug wat ziek geweest waardoor veel afgevallen dit hielp hem om weer goed aan te komen, maagzweren zijn toen uitgesloten)
- Slueslimix van Vitalstyle.
- Pavo Vital
- Metazoa Muscle fit (dit heeft hij een poosje gehad maar wilt het eigenlijk niet eten)
- Magnesium van vitalstyle
- Valeriaan
Elisa2 schreef:JootjeXJasje schreef:Ik voer hem overigens op dit moment:
- Seniores Priores (hijs tijdje terug wat ziek geweest waardoor veel afgevallen dit hielp hem om weer goed aan te komen, maagzweren zijn toen uitgesloten)
- Slueslimix van Vitalstyle.
- Pavo Vital
- Metazoa Muscle fit (dit heeft hij een poosje gehad maar wilt het eigenlijk niet eten)
- Magnesium van vitalstyle
- Valeriaan
Hij krijgt wel heel veel verschillende soorten voer. Zit er ergens haver in of luzerne?
En hoe oud is hij? Heeft hij hiervoor lang op een plek gestaan?