Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeanutGuapa schreef:Hallo ik heb een vraagje want sinds vandaag viel het mij op dat mijn pony iets moeilijker at en later zag ik zelfs dat hij proppen maakt en dat kan volgens mij een gebitsprobleem zijn dus dan moet ik de tandarts laten komen. Alleen dat kan dan pas dinsdag want nu kunnen we niet meer bellen dus dat wordt dan pas maandag en mijn pony heeft heel snel last van verstoppingskoliek dus dan ben ik bang dat hij daar last van krijgt. Denken jullie dat hij hier ook koliek van krijgt of dat een paar dagen proppen maken geen kwaad kan en hoe zou ik het kunnen proberen de kans zo klein mogelijk te maken?
PeanutGuapa schreef:Nou onze tandarts doet het meestal zonder verdoving omdat het ook gewoon beter is voor je paard.
Maar de tandarts hoeft niet meer te komen want ik vond gisteravond 2 kiezen in zijn voerbak dus dat was waarschijnlijk de oorzaak omdat hij daardoor minder makkelijk kon kauwen en hij eet nu weer gewoon dus het probleem is opgelost!
PeanutGuapa schreef:oke oke maar onze tandarts is gewoon heel goed hoor en hij gaat heel geduldig te werk maar als het nodig is zal hij hem vast wel sederen maar als het niet nodig is doet hij het niet maar als ik zeg dat ik dat wil zal het best mogen maar het hoeft in iedergeval niet perse
PeanutGuapa schreef:hij heet dave van der burg en hij is geen dierenarts maar hij mag wel sedatie geven.