Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oehlala schreef:is dat ook niet gewoon een beetje het risico van het hebben van dieren en een natuurproduct als hooi? Kijk, als het echt beschimmeld is, of geen hooi is (takken oid erin), of extreem stoffig, dan kan ik nog begrijpen dat je het gaat omruilen, maar nu omdat je paarden het weigeren te eten, vind ik dat persoonlijk een gevalletje, eigen risico. Ook omdat het dus niet alle balen betreft.
Ik heb dat met hooi gehad, maar ook met een zak hondenvoer van pakemweg 70 euro. Honden weigerden het te eten, dus die is in de kliko gegaan, maar dan ga je ook niet terug naar de winkel en vraagt een andere, dus waarom met hooi wel?
Christiene schreef:Oehlala schreef:is dat ook niet gewoon een beetje het risico van het hebben van dieren en een natuurproduct als hooi? Kijk, als het echt beschimmeld is, of geen hooi is (takken oid erin), of extreem stoffig, dan kan ik nog begrijpen dat je het gaat omruilen, maar nu omdat je paarden het weigeren te eten, vind ik dat persoonlijk een gevalletje, eigen risico. Ook omdat het dus niet alle balen betreft.
Ik heb dat met hooi gehad, maar ook met een zak hondenvoer van pakemweg 70 euro. Honden weigerden het te eten, dus die is in de kliko gegaan, maar dan ga je ook niet terug naar de winkel en vraagt een andere, dus waarom met hooi wel?
Als je terug gaat krijg je een nieuwe zak hondenvoer..
Zelfs bij de supermarkt kan je terug mrt verrotte fruit of groente
Prince schreef:Ja en het gaat hier niet om een zak spruitjes van €1,79 ofzo. Maar om vijf balen hooi van in totaal iets van € 625 euro. Besteld op basis van de hooi analyse. En nu blijkt dat die negen balen van één partij toch niet allemaal hetzelfde zijn. Want dan hadden de paarden alle negen balen gewoon gegeten (zijn normaliter ook helemaal niet moeilijk met eten). En het is niet dat ik iets besteld heb wat ze niet lusten in de vergelijking met de spruitjes. Eerder dat ze normaliter altijd graag spruitjes eten en nu plots zeggen gatver ik lust deze niet (met de nadruk op deze).
Maar we gaan in overleg met de leverancier en horen wat mogelijk is.
Prince schreef:Hoef ook geen geld terug maar zou het fijn vinden als de balen geruild kunnen worden. En snap dat het een natuurproduct is maar als je negen balen uit één partij met een hooianalyse hebt vind ik wel dat je mag verwachten dat ze redelijk vergelijkbaar zijn. Anders heeft de hooi analyse toch ook geen toegevoegde waarde.