Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Mirjam1311 schreef:Ja inderdaad. Hij staat hier aan huis. Dus als dat het probleem zou zijn, wat ik wel aannemelijk vind, kan ik hem niet langer houden helaas..
Je bedoeld dat je dan het paard op stalling niet langer aan kunt houden neem ik aan?
Beemsterkaas schreef:Is het niet een optie dat de haflinger / eigenaar een andere stal zoekt?
Dan hoeft hij in ieder geval niet meer te concurreren over Kate en valt die stress weer weg. Misschien is het dan handig er nog een shetmerrietje bij te zetten voor als je met Kate op stap gaat, zodat hij niet alleen achter blijft.
Veriye schreef:Beemsterkaas schreef:Is het niet een optie dat de haflinger / eigenaar een andere stal zoekt?
Dan hoeft hij in ieder geval niet meer te concurreren over Kate en valt die stress weer weg. Misschien is het dan handig er nog een shetmerrietje bij te zetten voor als je met Kate op stap gaat, zodat hij niet alleen achter blijft.
Ik had begrepen, dat het ook op buitenrit drama is, wanneer Kate terug blijft en hij weg moet van stal. Ook al zet je er nog 5 shetten bij, dat probleem hou je dan.
Mirjam1311 schreef:DuoPenotti schreef:
Je bedoeld dat je dan het paard op stalling niet langer aan kunt houden neem ik aan?
Als ik geen goede oplossing kan vinden moet ik toch een andere eigenaar voor hem gaan zoeken. Hij wordt hier ook niet gelukkig van. Is al enorm afgevallen en staat vol stress als Kate weggaat. Of als hij weggaat.