Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elineAbby123 schreef:Weet niet of het hier goed staat maar:
Ik heb helaas vanmorgen gehoord dat ik een 6-12 maanden herstel periode in moet gaan met mijn paard voor haar pees. Ik mag nu heel weinig dus heb haar voer geminimaliseerd.
Ik zou haar graag mentaal fit willen houden met veel hersenwerk. Echter veel wat ik vind heeft met snoepjes en voer te maken. Ik wil graag oefeningen die niet daarmee te maken hebben i.v.m de energie toename door alle hapjes.
Ik ben een beetje inspiratieloos en in veel hersenwerk topics zie ik dat veel met beloning in snoepvorm werkt.
Iemand tips?
janderegelaa schreef:elineAbby123 schreef:Weet niet of het hier goed staat maar:
Ik heb helaas vanmorgen gehoord dat ik een 6-12 maanden herstel periode in moet gaan met mijn paard voor haar pees. Ik mag nu heel weinig dus heb haar voer geminimaliseerd.
Ik zou haar graag mentaal fit willen houden met veel hersenwerk. Echter veel wat ik vind heeft met snoepjes en voer te maken. Ik wil graag oefeningen die niet daarmee te maken hebben i.v.m de energie toename door alle hapjes.
Ik ben een beetje inspiratieloos en in veel hersenwerk topics zie ik dat veel met beloning in snoepvorm werkt.
Iemand tips?
Lasertherapie, dan duurt het zeker geen 6-12 maanden. Eerder 2-3.
Anastasia24 schreef:Stukjes wortel? Kleine plakjes snijden. Ik hang regelmatig een hooinet in de boom, is ook leuk, evt een mogelijkheid? Bijv hoog in de stal of aan het plafond? Verder clickeren, kunstjes, snuffelmat, rustig aan wat strekken en rekken. En masseren is ook een leuke bezigheid voor beide, genoeg over te vinden, erg interessant. Iig sterkte met het lange herstel!