Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
0000 schreef:Is zijn vacht zo ongelukkig of heeft hij heel veel kleine bultjes? Het ziet er een beetje uit alsof hij een allergische reactie heeft, dat zou ook het extra vocht kunnen verklaren wat dan inmiddels uitgezakt is naar zijn buik.
woemp schreef:0000 schreef:Is zijn vacht zo ongelukkig of heeft hij heel veel kleine bultjes? Het ziet er een beetje uit alsof hij een allergische reactie heeft, dat zou ook het extra vocht kunnen verklaren wat dan inmiddels uitgezakt is naar zijn buik.
Er zijn ook meerdere kleine bultjes
Kunnen ze op bepaalde onkruiden zo reageren? Ze staan nog op de weide maar er is niet veel gras meer en wel onkruid. Ze krijgen wel hooi bij om genoeg eten te hebben.
senna21 schreef:Niet fijn. Ik hoop dat de dierenarts je morgen verder kan helpen.
Heb je zijn temperatuur opgenomen? Ik zou ook even de weide en het hooi napluizen op verdachte planten.
Hoop dat het morgen al is afgezakt.
woemp schreef:Mijn lesgeefster zei dat ik best morgenochtend pas bel want als ik ze nu stoor voor iets niet acuut dan gaan ze volgende keer waarschijnlijk niet opnemen als je dan belt voor spoed interventie