RianneH schreef:Hoe diep is de wond nog? Je zit best in een mooie fase van de wond denk ik, hoe komen de gaasjes uit het verband? Staat ie nog op boxrust of al weer in beweging?
Mijn ervaring is dat een mooi rustig maar vochtig wondklimaat goed helpt bij diepe wonden, zoals je zelf nu ook al ervaren hebt. Je wilt dat de wond van binnenuit gaat helen, en als je het te snel aan de lucht laat drogen is er risico op een korst waardoor de viezigheid er niet meer uit kan. En zo te lezen heb je ervaren waar je dan tegenaan loopt.
Zelf geen ervaring met laseren maar lees er goed dingen over. Eigenlijk zou ik doorgaan met hoe je gaat, je kan evt het gaas vervangen voor mesitran, of een andere wondzalf, met mesitran ook zelf hele goede ervaringen bij een heftige staartwond. Maar dat was geen bewegend deel, dat is hier lastiger.
Foto is van gisterenavond, is niet zo heel diep meer in vergelijking met 6 dagen geleden. Klopt ben anders bang voor herhaling. Heb nu mepilex AG eronder zitten en opnieuw verbonden. Mesitran net besteld! Ja is idd lastig want het is bewegende deel.