Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muga schreef:Heb je 2 veulens? Gezien de ene 4 maanden oud en de andere 5,5 maand oud, denk ik dat je ze hetzelfde kan voeren. De pavo veulenbrokken voor deze leeftijd zijn volgens mij heel geschikt.
Cioccolato schreef:Ik voer brok bij gericht op de leeftijd.
Verder het liefst onbeperkt rijk ruwvoer. Je kan beter goed beginnen dan zo bij moeten voeren omdat ze invallen. Afspenen moet je niet onderschatten.
Cioccolato schreef:Wat voor ras is je veulen? Vitalbix is mooi, maar zit veel te weinig in (helemaal als je ruwvoer arm is).
Daihyo schreef:Onbeperkt ruwvoer. Krijgen ze echt kuil? Of voordroog?
Verder heb je vitaminebrokjes voor opgroeiende paarden die prima zijn wanneer je ruwvoer rijk genoeg is.
En anders is Vitalbix breed & grow mooi voor.
Houd er rekening mee dat wanneer ze niet gewend zijn iets van brok te eten, dit raar kan zijn. Ze moeten even aan de structuur en smaak wennen.
CarolinePro2 schreef:Cioccolato schreef:Wat voor ras is je veulen? Vitalbix is mooi, maar zit veel te weinig in (helemaal als je ruwvoer arm is).
Kwpner vader is extreme us. Klopt en daarom ben ik niet zo fan van vitalbix want zit idd weinig in. Mijn merries had ik ooit ook op vitalbix en dat deed ze niet goed.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 3 bezoekers