Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannanas schreef:Als je fan bent van Pavo is het antwoord gemakkelijk. Aankomende 2 maanden nog Pavo podostart en na de leeftijd van 6 maanden over op Pavo podogrow. Onbeperkt ruwvoer.
Edit: sorry zag nu dat je aangaf GEEN pavo. Heb je al eens gekeken naar Vitalbix breed en grow? Waarom ben je geen fan van Pavo? Wat is het voor een veulen? Wat at hij bij de moeder mee?
superpony schreef:4 Maanden........Dan loopt ie toch nog bij zijn moeder en hopelijk een kudde met merries en veulens? Wij hebben de Havens en Pavo gemengd aangeboden, maar vrij minimaal nog op die leeftijd. Ze hebben tot ong 10 maanden nog bij moeders gedronken.
Aten verder wel goed het hooi mee, gras en vanaf najaar de wiesencobs.
Amado schreef:Ter zijde van dat 4 maanden echt te jong is om bij moeders weg te gaan (medische uitzonderingen daar gelaten), zou ik kijken naar Vitalbix Breed&grow. Wellicht nog wat extra eiwit supplementen
CarolinePro2 schreef:Hannanas schreef:Als je fan bent van Pavo is het antwoord gemakkelijk. Aankomende 2 maanden nog Pavo podostart en na de leeftijd van 6 maanden over op Pavo podogrow. Onbeperkt ruwvoer.
Edit: sorry zag nu dat je aangaf GEEN pavo. Heb je al eens gekeken naar Vitalbix breed en grow? Waarom ben je geen fan van Pavo? Wat is het voor een veulen? Wat at hij bij de moeder mee?
Geeft niet! Vitalbix vind ik ook niks. Geen goede ervaring mee gehad bij mijn paarden helaas. Pavo vind ik persoonlijk te veel suiker in zitten. Hengstveulen 4 maanden oud extreme us dressuur kwpner. Moeder kreeg zelf niks alleen kuil… moeder zag zelf ook mager uit ( ribben kon je tellen ).