Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rhian schreef:Dierenarts is geweest. De bult werd niet kleiner. Helaas volgens de dierenarts een melanoom. Ik moet er rekening mee houden dat wanner deze blijft groeien op dit tempo hij er wel uit zal moeten.
Bah, heb er echt een vervelend gevoel over. Arme witte. Onder narcose en dan nog het herstel erna...
Rhian schreef:Dierenarts is geweest. De bult werd niet kleiner. Helaas volgens de dierenarts een melanoom. Ik moet er rekening mee houden dat wanner deze blijft groeien op dit tempo hij er wel uit zal moeten.
Bah, heb er echt een vervelend gevoel over. Arme witte. Onder narcose en dan nog het herstel erna...
Rhian schreef:Ja. Ik denk dat ik m'n dertiende maand ga spenderen aan zijn behandeling.
Er is geen biopt genomen. De da gaf aan dat goedaardig weefsel dan ook onrustig kan worden. En dat willen we natuurlijk niet.
Eruit halen zou ik het liefst in de winter doen gezien hij dan toch al meer op stal zou staan en buiten niks mist...
Ook vliegen zijn er in de winter nauwelijks. Pfff.. moet me er echt even op voorbereiden mentaal.. ben zo gek op m'n moppersmuf...
Rubs schreef:Hoe ziet de DA nu zo al dat het waarschijnlijk een melanoom is? Daar ben ik wel benieuwd naar. Het ziet er niet als de standaard melanoom.
Melanoom bij paarden is gelukkig niet te vergelijken met een melanoom bij mensen, het is veel minder ernstig. Als hij er verder geen last van heeft met bewegen en het wordt niet veel groter, kan je niet beter laten zitten dan?
Ik volg! (Heb ook een schimmel)
Zoolgangster schreef:Rhian schreef:Ja. Ik denk dat ik m'n dertiende maand ga spenderen aan zijn behandeling.
Er is geen biopt genomen. De da gaf aan dat goedaardig weefsel dan ook onrustig kan worden. En dat willen we natuurlijk niet.
Eruit halen zou ik het liefst in de winter doen gezien hij dan toch al meer op stal zou staan en buiten niks mist...
Ook vliegen zijn er in de winter nauwelijks. Pfff.. moet me er echt even op voorbereiden mentaal.. ben zo gek op m'n moppersmuf...
Wat een vervelend nieuws, ik kan me voorstellen dat je jezelf er mentaal op moet voorbereiden, maar net wat je schreef, in de winter zit je in ieder geval niet met vliegen die je paard lastigvallen.
Sterkte!