Wie heeft er ervaring in het geven van het supplement Ekycush van Audevard? Het is een nieuw supplement voor paarden met ppid. Ik kan er nog weinig over vinden.
Ive89
Geplaatst: 18-09-24 08:17
Ik ben ook heel benieuwd. Het werd mij aangeraden om te proberen bij mijn paard met licht verhoogde waardes. Ik heb eventueel een flyer, die ik kan delen, weet alleen niet of ik deze hier kan posten.
Stal_Fiore
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-24 23:41
Ive89 schreef:
Ik ben ook heel benieuwd. Het werd mij aangeraden om te proberen bij mijn paard met licht verhoogde waardes. Ik heb eventueel een flyer, die ik kan delen, weet alleen niet of ik deze hier kan posten.
Ik vind over de mucuna wat informatie het voor mensen niet aan te raden is. Dan zou ik het bij een paard eigenlijk ook niet willen gaan geven. En ik ben geen fan van Ginko biloba. Ik heb dat zelf ooit genomen en kreeg er hoofdpijn van.
Je kunt eventueel kijken om losse monnikspeper te kopen en dat te geven en dan kijken hoe het gaat
Stiensips
Geplaatst: 10-06-25 22:27
Ik gebruik ekycush sinds een half jaar. M'n pony heeft voor het eerst in 3 jaar geruid. En voor het eerst in jaren niet bevangen geweest. Heb de pergoquin langzaam afgebouwd. Inmiddels onze 29 jarige pony het ook gegeven en heeft ook een betere vacht. Geen andere medicijnen en geen dierenarts nodig!