Aangezien er hier nog al veel mensen op het forum zitten met verstand van voer hier mijn vraag, wat is nou echt smakelijk voer?
Mijn paard is echt een eerste klas zeur met eten, eerst ging het altijd goed op de Havens Gastro+ maar hij eet het niet meer ja geweekt maar dat lijkt hem nogal zwaar op de maag te vallen dus met weken ben ik gestopt, de Havens Green vet vind hij lekker maar ik vind het eiwit gehalte te laag al zitten er wel genoeg Aminozuren in.
Over het paard: 22 jaar Grand-Prix dressuur Geen brokken liefhebber Gevoelig op maag en darmen Mag niet afvallen Krijgt onbeperkt ruwvoer
Wat ik zoek: Smakelijk voer Hoog energie Hoog in eiwit Suiker en zetmeel geen probleem van suikervrij voer word hij super traag
Ik heb een oude merrie die soms ongelooflijk zit te miepen met haar voer en die lust alleen maar zoet. Sinds ik de fibre up er bij heb en een handje er door meng eet ze alles op. Het ruikt ook heel erg lekker
Jouw paard is toch gevoelig op de maag? Er word gezegd dat zetmeel en suiker dan juist voor extra belasting zou zorgen,dus zou ik daar dan niet voor kiezen eigenlijk. Het voer heeft namelijk wel 23% zetmeel er in.