Mijn vraag is: Heeft het zin om een bontdekje voor hem te kopen? Zo'n halfdekje die gevuld is? Zou dat beter zijn dan een blok schuim of zal het paard er niks van merken? Heeft iemand daar verstand van?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:Arm paard. Dier is ook veel te mager. Ik zou een andere manege zoeken ipv deze te sponsoren door een paard te leasen.
Hannah_b schreef:Duhelo schreef:Arm paard. Dier is ook veel te mager. Ik zou een andere manege zoeken ipv deze te sponsoren door een paard te leasen.
Ik ben het met je eens, maar er is geen andere manege in de buurt. Ik denk ook juist dat als ik weg ga dat er niemand meer zal zijn die echt om hem geeft, daarom vraag ik om advies hoe ik hem het beste kan helpen.Ook denk ik dat meer geld de manege juist goed zou doen.
Hutcherson schreef:Door dingen onder het zadel te gaan leggen maak je de tussenruimte tussen de wervels en het zadel alleen maar nauwer.
Hutcherson schreef:Door dingen onder het zadel te gaan leggen maak je de tussenruimte tussen de wervels en het zadel alleen maar nauwer.