Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Punz schreef:Terror horzels landen inderdaad niet. Die schieten al vliegend eitjes op je paard.
maralyn schreef:Elektrische vliegenmepper, veerust, badmintonrackets...
Ik ben begonnen met libelles op een ijzerdraadje.
Tegen regendazen doet dit wèl wat.
maralyn schreef:Alie expres! Google maar eens
Heb er dan drie, één op mn cap, één op het hoofdstel en een op het dekje.
Zal ff kijken of ik een YouTube filmpje kan vinden
marleen_88 schreef:Wat waardeloos. Watvoor vliegenspray gebruik je?
Hier met hertshoornolie en geen prikbeest komt meer in de buurt.
JudithGigi schreef:marleen_88 schreef:Wat waardeloos. Watvoor vliegenspray gebruik je?
Hier met hertshoornolie en geen prikbeest komt meer in de buurt.
Ik gebruik deze: https://www.welkoop.nl/excellent-protec ... ml_1320837
Werkte op de vorige stal prima tegen de vliegen, maar hier werkt niks volgens mij
Ibbel schreef:Horzels leggen eitjes, het zijn geen bloedzuigers. 'Parfumsprays' werken niet op horzels.
Wat prima werkt is raak spuiten met een puf Veerust - want daar zit gewoon een insecticide in (uit de permethrine-familie). Al het andere werkt niet, want dat doodt ze niet.
fjordjes schreef:Je bedoelt een daas, een horzel steekt/bijt niet. Een daas heeft geen reukvermogen en komt op warmte af dus sprayen met het meest stinkende spul heeft geen zin. Veerust werkt wel goed want dat werkt op het zenuwstelsel van de daas.
JudithGigi schreef:fjordjes schreef:Je bedoelt een daas, een horzel steekt/bijt niet. Een daas heeft geen reukvermogen en komt op warmte af dus sprayen met het meest stinkende spul heeft geen zin. Veerust werkt wel goed want dat werkt op het zenuwstelsel van de daas.
Uh nee ik bedoel echt een horzel! hij deed verder niks, maar bleef echt een uur om mijn paard heen zoemen
JudithGigi schreef:fjordjes schreef:Je bedoelt een daas, een horzel steekt/bijt niet. Een daas heeft geen reukvermogen en komt op warmte af dus sprayen met het meest stinkende spul heeft geen zin. Veerust werkt wel goed want dat werkt op het zenuwstelsel van de daas.
Uh nee ik bedoel echt een horzel! hij deed verder niks, maar bleef echt een uur om mijn paard heen zoemen
Gebruikers op dit forum: DayDream21, Zomer030 en 38 bezoekers