Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brandje_04 schreef:Ik voer Höveler. Ook de Pur Gastro ivm een paard die heel gevoelig op de maag is. Heel erg tevreden over het voer. Mijn paard is enorm opgeknapt door Hoveler, minder opgeblazen, hij is minder fel in de goede zin van het woord. Als je advies wil, zou ik contact opnemen met Dennis. Mij hebben ze heel fijn geholpen!
CarolinePro2 schreef:Brandje_04 schreef:Ik voer Höveler. Ook de Pur Gastro ivm een paard die heel gevoelig op de maag is. Heel erg tevreden over het voer. Mijn paard is enorm opgeknapt door Hoveler, minder opgeblazen, hij is minder fel in de goede zin van het woord. Als je advies wil, zou ik contact opnemen met Dennis. Mij hebben ze heel fijn geholpen!
Ah super!!! Wie is Dennis als ik vragen mag? Waar kan ik hem vinden?
Amyciation schreef:Ik ben ongeveer 2 maanden geleden overgestapt naar Hoeveler Pur Gastro. Mijn paard heeft ook een zeer gevoelige maag en heeft een voorgeschiedenis van maagzweren. Tot nu toe ben ik enorm tevreden over pur gastro. Hij houdt van de smaak en hij ziet er beter uit dan ooit. Geen reactie bij het borstelen of aanraken van zijn buik, en hij kreeg zelfs wat spieren. Zou Höveler zeker aanbevelen op basis van mijn ervaring.
CarolinePro2 schreef:Amyciation schreef:Ik ben ongeveer 2 maanden geleden overgestapt naar Hoeveler Pur Gastro. Mijn paard heeft ook een zeer gevoelige maag en heeft een voorgeschiedenis van maagzweren. Tot nu toe ben ik enorm tevreden over pur gastro. Hij houdt van de smaak en hij ziet er beter uit dan ooit. Geen reactie bij het borstelen of aanraken van zijn buik, en hij kreeg zelfs wat spieren. Zou Höveler zeker aanbevelen op basis van mijn ervaring.
Oke super!! Hoeveel geef jij trouwens?