Ervaring voer Höveler.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CarolinePro2

Ervaring voer Höveler.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 09:34

Hoi hoi!!

De titel zegt al wat…. Ik ben op zoek naar ervaring over merk Höveler voer. Mijn merrie is zeeer gevoelig op der maag en heeft weer maagzweer gekregen. Nog paar dagen en dan is ublergold klaar dan gaat ze over op Pectigus Advenced advies dierenarts.

Maar als het op is de pectigus dan mag ze over op “normale” voer. Alleen wat ga je geven aan merrie met zeer gevoelige maag en ook nog stresskip is.

Voor nu maar even vakantie ( sport M dressuur )

Nu had ik gelezen dat er heel veel positieve reacties is over Pur Gastro van Hoveler voer.

Ben benieuwd naar reactie!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 10:14

Ik verplaats dit topic naar paardenwelzijn.

Brandje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 10:56

Ik voer Höveler. Ook de Pur Gastro ivm een paard die heel gevoelig op de maag is. Heel erg tevreden over het voer. Mijn paard is enorm opgeknapt door Hoveler, minder opgeblazen, hij is minder fel in de goede zin van het woord. Als je advies wil, zou ik contact opnemen met Dennis. Mij hebben ze heel fijn geholpen!

CarolinePro2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 11:02

Brandje_04 schreef:
Ik voer Höveler. Ook de Pur Gastro ivm een paard die heel gevoelig op de maag is. Heel erg tevreden over het voer. Mijn paard is enorm opgeknapt door Hoveler, minder opgeblazen, hij is minder fel in de goede zin van het woord. Als je advies wil, zou ik contact opnemen met Dennis. Mij hebben ze heel fijn geholpen!

Ah super!!! Wie is Dennis als ik vragen mag? Waar kan ik hem vinden?

Brandje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:08

CarolinePro2 schreef:
Brandje_04 schreef:

Ah super!!! Wie is Dennis als ik vragen mag? Waar kan ik hem vinden?

Dennis is eigenaar van Höveler Nederland geloof ik. Zijn nummer staat op de website. Ik weet niet of je in Brabant woont? Ze hebben in Udenhout, vlakbij Tilburg een winkel en daar kun je het voer ook bekijken.

Muze

Re: Ervaring voer Höveler.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 12:22

Ik heb de hoveler producten ook weleens bekeken maar nooit gevoerd.
Er zitten best mooie producten tussen.
Benieuwd naar meer ervaringen

Amyciation

Re: Ervaring voer Höveler.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 12:32

Ik ben ongeveer 2 maanden geleden overgestapt naar Hoeveler Pur Gastro. Mijn paard heeft ook een zeer gevoelige maag en heeft een voorgeschiedenis van maagzweren. Tot nu toe ben ik enorm tevreden over pur gastro. Hij houdt van de smaak en hij ziet er beter uit dan ooit. Geen reactie bij het borstelen of aanraken van zijn buik, en hij kreeg zelfs wat spieren. Zou Höveler zeker aanbevelen op basis van mijn ervaring.

CarolinePro2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 13:23

Amyciation schreef:
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden overgestapt naar Hoeveler Pur Gastro. Mijn paard heeft ook een zeer gevoelige maag en heeft een voorgeschiedenis van maagzweren. Tot nu toe ben ik enorm tevreden over pur gastro. Hij houdt van de smaak en hij ziet er beter uit dan ooit. Geen reactie bij het borstelen of aanraken van zijn buik, en hij kreeg zelfs wat spieren. Zou Höveler zeker aanbevelen op basis van mijn ervaring.

Oke super!! Hoeveel geef jij trouwens?

CarolinePro2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 13:24

Muze schreef:
Ik heb de hoveler producten ook weleens bekeken maar nooit gevoerd.
Er zitten best mooie producten tussen.
Benieuwd naar meer ervaringen

Ja ik ook vandaar mijn vraag!

Amyciation

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 19:03

CarolinePro2 schreef:
Amyciation schreef:

Oke super!! Hoeveel geef jij trouwens?

hij weegt 700 kg en doet niet veel werk, dus hij krijgt de aanbevolen hoeveelheid voor licht werk: 1,4 kg per dag.