Hoeveel mg moet je paard per dag hebben ?? Bij flinke hoeveelheden kunnen er maagproblemen ontstaan en dit kan de reden zijn dat ie het niet meer wil eten.
Hoeveel mg moet je paard per dag hebben ?? Bij flinke hoeveelheden kunnen er maagproblemen ontstaan en dit kan de reden zijn dat ie het niet meer wil eten.
1 Theelepel. Hij heeft op dit moment gelukkig geen maagproblemen.
Snap ik, maar als je minder qua volume hoeft te geven (minder vulstof) dan kan ik me voorstellen dat het op een stukje wortel, appel of lickit snoepje past. En dan ben je uit de brand. Hoe geconcentreerder, hoe makkelijker te ‘verpakken ‘.
Had ooit een paard op but ivm hoefbevangenheid en zij at het ook niet. Ik vulde een stoma spuit met een mengsel van stroop en appelsiroop… en spoot dat in haar mond.
Ik gaf mijn vorige pony die maanden bute en ascal kreeg dit met een spuit met appelmoes. De enige manier om t erin te krijgen helaas. ( suikervrije appelmoes een theelepel en de rest water)
Wat ik deed is een boterham dik besmeren met aarbeienjam, daarop het poeder (ik ga er zomaar vanuit dat je het in poedervorm hebt?) Drie keer dubbelvouwen, en zo naar binnen schuiven
Ik haalde zakje kleine krentenbollen en elke dag een bolletje met Medicijnen er in. Dat hielp
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 11 overwinningen, kilometer record 1.13.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Bruine boterham dik insmeren met appelstroop , poeder eroverheen en dicht geklapt geven. Mijn paard heeft op deze manier nooit haar medicatie geweigerd
De allerliefste en het allermooiste paard van de hele wereld ... is de mijne