Zouden jullie hier een da of hoefsmid voor laten komen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tpe schreef:Die zal ik maken want ik heb geen recente foto. Zodra ik hem heb zet ik hem erop. Bedoel je het vierkante?
tpe schreef:Hij is een paar weken geleden over gegaan van weides met gras naar weides met graszaad, dus een ander soort.
En dat maakt het OK ?? Klinkt mij als struisvogelpolitiek.Citaat:... de smid zei een kneuzing geeft niks als de hoef zwart had geweest had je niks gezien.
Change3x schreef:Lijkt me dat dit gewoon afgesleten is. Een van mijn paarden heeft dat met haar achtervoeten. Staat totaal los van de smid.
Ik vind de hoeven er verder niet gek uit zien, het rode zijn kneuzingen maar daar kun je verder niet zoveel mee nu, behalve in de gaten houden en bij de volgende ronde even overleggen wat wijsheid is.
Change3x schreef:Lijkt me dat dit gewoon afgesleten is. Een van mijn paarden heeft dat met haar achtervoeten. Staat totaal los van de smid.
Ik vind de hoeven er verder niet gek uit zien, het rode zijn kneuzingen maar daar kun je verder niet zoveel mee nu, behalve in de gaten houden en bij de volgende ronde even overleggen wat wijsheid is.
Babootje schreef:Paard slijt scheef af. Dat kan op den duur (kreupelheids)problemen geven. Ik zou het paard een voorijzer geven.
Babootje schreef:Paard slijt scheef af. Kneuzingen wil je ook niet. Alles bij elkaar een risico op (kreupelheids)problemen. Ik zou het paard een voorijzer geven.