Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariljo schreef:Krafft groove proteïne en krafft muscle up
Piekosjj schreef:Mariljo schreef:Krafft groove proteïne en krafft muscle up
Zou niet aanraden om een Scandinavisch merk te voeren in NL of Belgie. De vit/min balans in producten van oa Krafft is aangepast op het ruwvoer in Zweden & DK, en past totáál niet bij de behoeftes van paarden in NL. In Zweden zit er helemaal geen selenium in de grond, en bevat het kracthvoer oa extra selenium wat direct voor een 'overdose' zorgt bij NLse paarden, tenzij je je hooi getest hebt op selenium en andere mineralen en het daarbij past.
D&H CushCare past goed in je plaatje. Een heel zacht brokje dat je desnoods even kort kunt laten weken om er een slobber van te maken. Hoog in calorieën & eiwit maar laag in suiker & zetmeel. Eigenlijk een voer voor paarden met cushing / PPID maar ook hartstikke prima voor oudere paarden zonder deze ziekte.
Marie111 schreef:Pavo Weightlift.
Trouwens Fibrebeet hoeft maar 15 min geweekt te worden met warm water.
Ik maak het bijvoorbeeld thuis klaar in een emmertje. Is het precies klaar als ik op stal ben.
Anders eerst met warm water klaar zetten, paard poetsen, etc.
Kwartier is dan zomaar om.
Ik heb zelf het idee dat paard het warm ook lekkerder vindt.
lletam schreef:Marie111 schreef:Pavo Weightlift.
Trouwens Fibrebeet hoeft maar 15 min geweekt te worden met warm water.
Ik maak het bijvoorbeeld thuis klaar in een emmertje. Is het precies klaar als ik op stal ben.
Anders eerst met warm water klaar zetten, paard poetsen, etc.
Kwartier is dan zomaar om.
Ik heb zelf het idee dat paard het warm ook lekkerder vindt.
Wat is jouw ervaring met weightlift vs fibrebeet? Ik geef nu fibrebeet aan mijn net iets te slanke kwpner maar ben ook benieuwd naar de weightlift
Gebruikers op dit forum: Andrienne, BingBot, Bytespider, FCSA, Friezenkind, Noukie123, Zapje en 21 bezoekers