Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mallow schreef:Ik word persoonlijk vooral niet zo blij van de inhoudstoffen van de producten die je noemt.
Wat Lindsey noemt zijn fijne producten. Je kunt ook eens kijken naar esparcette brok, dat is een fijne aanvulling op animozuren.
Celebi schreef:Ik voer nu Pavo Inshape vanwege de hoge eiwitbehoefte van mijn senior met PPID die te dik staat. Ik moet oppassen met teveel suikers nu. Ik vind het verder wel heel mooi voer qua eiwitten en suikers. Ik gebruik het in combinatie met Fibrebeet. Als mijn paard weer wat meer gaat afvallen dan ga ik het naar behoefte mengen met Fibrebeet. Dat zet ook altijd wat aan zonder dat er een hoop suikers naar binnen gaan. Wellicht is dat ook een fijne combinatie voor jou?
Het is vooral even zoeken hoeveel energie erin moet bij jouw paard denk ik. De verhuizing geeft veel gekost maar onderschat 24/7 op het land staan ook niet met deze weersomstandigheden. Vorig jaar stond mijn paard nog elders ook 24/7 op het land en toen heb ik echt dekens moeten gebruiken en best wat Fibrebeet moeten bijvoeren om hem stabiel te houden in die natte zomer.