Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sambunny schreef:uiteindelijk kregen we oefeningen mee en nu is ze er nog steeds en rijden we gewoon weer op haar alleen we mogen geen moeilijke dingen meer doen en ze moet voorzichtig gereden worden ..
JoesPleasure schreef:Ik wil mijn paard laten onderzoeken in een kliniek en morgen komt de veearts langs om te kijken of hij mijn paard wil doorverwijzen.
integra123 schreef:terwijl de DA en fysio maar dachten dat het rijtechnisch was.
Esperanza schreef:integra123 schreef:terwijl de DA en fysio maar dachten dat het rijtechnisch was.
Wat dacht je dat KS is dan? Het merendeel van de gevallen is rijtechnisch.
Ik heb zo'n paard gekocht en ben deze weer aan het goed rijden. Ik heb hem nu sinds april en het gaat echt super. Het probleem is nog niet volledig over, maar dat gaat echt goed komen.
integra123 schreef:Pasgeleden heb ik een scintigrafie laten doen bij de Bosdreef in Belgie (second opinion), omdat de klachten die hij had toch weer terugkwamen en zijn rug verder goed was.
Esperanza schreef:integra123 schreef:terwijl de DA en fysio maar dachten dat het rijtechnisch was.
Wat dacht je dat KS is dan? Het merendeel van de gevallen is rijtechnisch.
Ik heb zo'n paard gekocht en ben deze weer aan het goed rijden. Ik heb hem nu sinds april en het gaat echt super. Het probleem is nog niet volledig over, maar dat gaat echt goed komen.